Acerca da Asociación

Información

A Asociación de Comerciantes O Corazón de Meaño é unha organización formada por 64 socios.

Somos membros asociados do Consorcio do Comercio do Salnés e da Federación Galega do Comercio, coa que asinamos un convenio de colaboración para celebrar a Campaña de Verán e a de volta ao Cole, nas que se sortearán agasallos e unha viaxe ás Illas Canarias entre os clientes do comercio de Meaño.

Xunta directiva

Os estatutos regulan a composición e actividade da Asociación de Comerciantes O Corazón de Meaño mediante o funcionamento de determinados órganos:

• A Asemblea Xeral: Órgano supremo de Goberno da Asociación.
  • Xunta Directiva: É o Órgano colexiado de normal goberno, xestión, administración, dirección e ademais do presidente conta cunha serie de vogais, formada polas seguintes persoas que a continuación relaciónanse:
    • Presidenta:
      Dña. Mª Rosario Camiña González